טיפול בתביעות ביטוח

מקצוענות, אמינות, ניסיון.

טיפול בתביעות ביטוח מול חברות הביטוח

באוטו קלאס שירותי רכב, מעניקים שירות טיפול בתביעות ביטוח לקוחות שרכבם נפגע בתאונה. כולל למבוטחים בביטוח צד ג' שרכב השייך לנהג אחר פגע בהם.

במחלקת טיפול בתביעות ביטוח של אוטו קלאס שירותי רכב, יסייעו לכם בכל העניינים הפרוצדורליים, החל ממילוי טפסים, יצירת קשר עם חברת הביטוח שלכם או של מי שפגע בכם, ועריכת מסמכי התביעה מהביטוח.

מוסך הסדר של חברות הביטוח? כבר אין צורך להתפשר על מוסך הסדר

זה קורה, היתה לכם תאונה. (מקווים שרק הרכב נפגע ושאין פגיעות בנפש). אתם פונים לחברת הביטוח (הראל / שירביט / מגדל / הפניקס / כלל / מנורה / איילון או כל חברת ביטוח אחרת הקיימת בשוק) והם מפנים אתכם למוסך הסדר. במוסך הסדר, כך אומר לכם נציג חברת הביטוח, תשלמו השתתפות עצמית נמוכה יותר.

מה שחברות הביטוח לא מספרות לכם, הוא שעקב זאת שהם הורידו את העלות שהם משלמים למוסכי ההסדר למחירי ריצפה", הרי שרוב הסיכויים שהטיפול שתקבלו במוסך הסדר יהיה מעין "טיפול פשרה", כלומר, המינימום שצריך לעשות כדי להשמיש את הרכב שלכם וכדי שיראה בסדר. רוב הסיכויים שישתמשו בחלפים חליפיים או משופצים ולא בחלפים מקוריים.

מה שחברות הביטוח לא היו רוצות שתדעו הוא שאתם לא צריכים להתפשר על מוסך הסדר!

אתם יכולים לבחור במוסך שאינו מוסך הסדר, ישנם מוסכים איכותיים, כדוגמת מוסך אוטו קלאס בחולון, שיתקנו לכם את הרכב תיקון מלא ללא פשרות, עם חלפים מקוריים, גם אם נפגעתם בפגיעת צד ג', (במקרה זה ידאג מוסך אוטו קלאס לבצע עבורכם טיפול בתביעת הביטוח, כולל טיפול משפטי, אם צריך), כאשר הרכב שלכם מטופל טיפול מלא ולא טיפול פשרה של מוסך הסדר, והמחיר עבורכם, כלומר העלות שלכם, ההשתתפות העצמית, לאחר ההחזר שנשיג עבורכם, תהיה זהה לעלות מוסך הסדר!

רוצים לשמוע עוד פרטים – התקשרו אלינו 03-5182785 או השאירו פרטים ונחזור אליכם